Becoming an au pair in Spain.

Interview en mogelijke gastfamilie.

Hoi allemaal!

Er is veel gebeurd in de afgelopen twee weken. Laat ik bij het begin beginnen. Twee weken terug heb ik mijn aanmeldingspakket verstuurd, een deel per post en een deel online. Het per post gedeelte had ik een dag voor het online gedeelte opgestuurd. Nog geen 5 miuten nadat ik het online gedeelte had opgestuurd( snap je het nog met al die gedeeltes?), kreeg ik al een email dat ik was uitgenodigd voor een interview en een voorbereidingsworkshop. Het interview had ik 1 juli, Afgelopen woensdag dus, man wat was ik zenuwachtig! Ik kreeg 7 vragen die ik moest beantwoorden in het Engels. Het waren simpele vragen en gelukkig ging het allemaal erg goed. Nu was het alleen nog mijn referenten nabellen, en dan zou ik te horen krijgen of ik geaccepteerd ben voor het programma. Guess what? De volgende dag(gisteren) kreeg ik te horen dat ik geaccepteerd was! Het gaat ineens zo ongelooflijk snel.. Ik was zo ontzettend blij! (nog steeds hoor!!!) En om het nog wat leuker te maken heb ik vandaag van Travelactive een mail gehad dat er een mogelijk gastgezin is voor mij in Spanje! Ik heb aangegeven dat ik graag met ze in contact wil komen. Ik ben ontzettend benieuwd hoe het vanaf hier gaat lopen, is dit al het gezin? Of toch niet?

Ik denk dat ik nu wekelijks een up date ga plaatsen, aangezien alles nu zo snel gaat!

Ik houd jullie op de hoogte!

Sacha

Reacties

Reacties

Petra

Lieve Sacha ik werd donderdag gebeld en kreeg een aantal vragen over jou die ik moest beantwoorden. Nou dat was niet moeilijk om iets positiefs over jou te vertellen, je bent gewoon een super leuke meid die ook erg goed voor kinderen is. Wij vinden het leuk dat wij een steentje bij hebben kunnen dragen in jouw avontuur. Wij gaan met veel belangstelling jou blog volgen. Liefs van ons

Sacha

Wat ontzettend lief Petra! Vind ik echt super leuk om te horen dat jullie mijn blog gaan volgen! Super leuk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active