Becoming an au pair in Spain.

Geplaatst!

Ola!

Weten jullie nog dat ik vertelde dat ik contact heb met een gezin uit Spanje? En dat ik die avond een skype gesprek zou hebben? Dat gesprek verliep zo goed dat we meteen een tweede geplanned hadden. We hebben het vooral over de verschillen gehad van Nederland en Spanje. Vooral het weer haha! We hebben zeker een gesprek gehad van ruim anderhalf uur. Een paar dagen later hadden we het tweede gesprek, maar dan met de kinderen erbij. In het begin waren ze heel verlegen maar dat trok snel weg. De kinderen wilden van alles weten! De kinderen heten Eva en Carlos. Eva is 5 jaar en Carlos is 8 jaar. Carlos houdt heel erg van voetbal en Eva is dol op Frozen(de disney film). _Een voordeel is dat ze beiden erg goed Engels spreken! Dat is echt heel erg fijn want ik spreek nog geen Spaans. Ik heb met Eva en Carlos ook apart geskyped om elkaar een beetje te leren kennen. Na dat ik de kinderen heb gesproken, heb ik ook nog even met mijn hostmom gesproken en hebben we het over een aantal zaken gehad, mijn telefoon bijvoorbeeld. Hierna hebben we beide besloten dat ik erheen mag! 16 augustus vlieg ik naar Valencia om daar een jaar te verblijven als au pair! Afscheidsfeest is geplanned en mijn telefoon etc is opgezegt. Ook heb ik mijn onderzoek naar de svb gestart en ik hoop daar snel wat van te horen. De laatste weken zullen denk ik vooral veel dingen regelen en ook genieten van de mensen die ik nu nog om mij heen heb.

Hasta la vista!

Sacha

Reacties

Reacties

petra

Success met de laatste dingen regelen. En we lezen met plezier he verhalen .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active