Becoming an au pair in Spain.

First day in Spain!

¡Ola!

Vandaag was mijn eerste volle dag in Spanje! Gisteren ben ik aangkomen in Spanje en ik werdt onwijs leuk ontvangen. Zondag ochtend was ik rond een uur of 9:30 onderweg naar schiphol. Samen met mijn ouders, zus en oma reden we zo'n 30 kilometer naar Schiphol. Het was nog een flinke zoektocht naar de juiste vertrekhal maar het is gelukt. Eenmaal daar aangekomen vroeg ik aan een medewerker van Transavia of ik na het afgeven vn de bagage nog terug mocht naar mijn familie om afscheid te nemen. Dit mocht, ik heb maar twee keer gevlogen waarvan ik er een herinner. Ik wist dus niet wat mij te wachten stond. Eenmaal koffers ingechecked liep ik terug naar mijn familie en heb ik afscheid genomen. En dat was toch best moeilijk. We wisten allemaal dat dit moment zou aanbreken maar als het eenmaal daar is is het toch lastig. We hebben allemaal wel een traan laten vallen en dat is ook volkomen normaal.

Na het afscheid nemen liep ik door naar de douane en tijdens het loopje daar naartoe liet ik toch weer een aantal tranen vallen, omdat ik het op dat moment echt heel moeilijk vond. Eenmaal door de douane moest ik de gate zoeken, wat wel heel gemakkelijk was! Ik was er zo en ik was mooi optijd. We gingen boarden om 11:35, wat uiteindelijk 12:00 geworden is, en we zouden om 12:15 de lucht ingaan, je kan je voorstellen dat dat niet is gelukt. Toen we over de Alpen vlogen was dat zo mooi! Er was op dat stuk geen wolk aan de lucht en ik heb een aantal mooie foto's genomen die ik later hier zal plaatsen. Moet nog even kijken hoe ik dat precies moet doen. Na een vlucht van 2 en een half uur en een geweldige film (soof) verder, was het tijd om te landen. Het landen ging eigenlijk heel soepel. Althans.. We kwamen met een klap op de grond terecht en iedereen schrok zich wild. Ook hadden we tijdens de vlucht behoorlijk wat turbelentie. Maar we hebben het overleeft! Klinkt lekker dramatisch. Eenmaal geland, moest je via en trap het vliegtuig uit en dan moest je naar de bagageband toe lopen, ik liep mensen voor mij achterna want ik had geen idee waar ik heen moest. Toen was er een bagage band, geen idee welke ik moest hebben want er waren er 3. Op een gegeven moment kwam er op het scherm mijn vlucht te staan. En mijn koffer kwam eraan, hij viel lekker op want hij heeft veel verschillende kleuren. Nadat ik mijn koffer had, probeerde ik op de wifi van het vliegveld te gaan, dit lukte allen voor geen meter dus heb ik besloten appjes te sturen wanneer ik in het appartement was. Eerst gingen we ergens een snelle hap eten en toen door naar het appartement. Ondertussen had ik mijn moeder al gebeld met de telefoon van mijn hostmum wat ik echt super fijn vind. Eenmaal in het appartement ben ik begonnen met uitpakken. En toen ik daar meebezig was had ik even een moment van:'Wat doe ik hier in hemelsnaam. Maar stukje bij beetje word het meer mijn thuis en voel ik me ook echt thuis. Ik word overal bij betrokken en dat vind ik heel fijn. Ik begin steeds mer het gevoel te krijgen dat ik echt bij dit gezin hoor.


Aankomende zondag zal ik een update plaatsen over de gehele week, wil je op de hoogte blijven van mijn avonturen? Rechts onder kun je je aanmelden zodat je bericht krijgt in je mail box zodra ik een update geplaatst heb!

Hasta la vista

Sacha

Reacties

Reacties

Manon Gortemulder

Super leuk voor je sas, ik zal me aanmelden om je verhalen bij te houden. Dikke kus

elma

hey meis !

wat leuk zeg dat ik je zo kan volgen ! ik vind het super knap van je dat je dit avontuur bent begonnen en ik zal je zeker blijven volgen .

xxx

Sacha

Aah super leuk meiden!! Echt heel erg leuk! ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active