Becoming an au pair in Spain.

Welkom op mijn reisblog!

Hoi lieve lezers!

Laat ik mijzelf eerst eens voorstellen!

Mijn naam is Sacha Goerke en ik ben 18 jaar, over twee weken ben ik 19. *party*

Ik ben af en toe een lekker gek, maar heel serieus als dat nodig is, verder ben ik natuurlijk dol op kinderen! Ik heb verantwoordelijkheids gevoel en heb mijn eigen gevoel voor humor die eigenlijk bij iedereen in de smaak valt.

Ik zit nu in het tweede jaar van mijn huidige opleiding, helpende zorg en welzijn. Eind van deze maand rond ik die af en krijg ik mijn dilpoma. Spannend! Ik heb alleen geen idee wat ik hierna wil gaan doen.. Dus ik had het idee om een tussen jaar te nemen, en hoe kun je dat beter doen dan in combinatie met het au pir programma in het buitenland?! (Goeie zinsopbouw?) Ik twijfelde alleen heel erg over het land waar ik heen wil, het veranderde ook erg vaak haha! Eerst was het Noorwegen, toen was het Engeland.. En nu is het... Spanje! Lekker naar de zon huppekee!

Genoeg over dat, vandaag was de informatiedag van het au pair programma van travel active. Hier ben ik samen met mijn ouders heen geweest, dit was een hele leuke en leerzame ochtend! Het was erg leuk, en er waren een hoop meiden! Ik heb met een oud-aupair gesproken die in Spanje aupair geweest is, het was heel leuk om haar verhalen te horen omdat je daar zelf ook graag heen wilt! Ik was meteen super enthousiast vanmorgen en wilde mij het liefste meteen aanmelden! Helaas wilde mijn moeder dat ik dat vanmiddag pas zou doen. (pruil) Nou ik kwam thuis en heb mij meteen aangemeld! Dus ik hoop dat ik snel mijn aanmeldingsformulieren krijg, want dan ga ik daar meteen mee aan de slag. En natuurlijk ga ik een paar keer in de week een update plaatsen over mijn avonturen. Hoevaak dit zal zijn, durf ik nog niet te zeggen. Meld je aan om op de hoogte te blijven van mijn avonturen!

Hasta pronto!

Sacha.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active