Becoming an au pair in Spain.

Svb en verzekeringen

Hola!

Even een update over hoe de zaken er nu voor staan. Het geregel zit er gelukkig op! Ik moest een aantal dingen regelen voor mijn vertrek naar Spanje, zoals mijn Nederlandse zorgverzekering stop zetten wat niet zomaar gaat. De aanvraag heb ik twee weken geleden ingestuurd en tot een week geleden had ik nog niets gehoord waardoor ik besloot te bellen naar de SVB. Aan de telefoon kreeg ik een hele aardige vrouw, die voor mij ging kijken of er al wat gedaan was met mijn aanvraag. Deze week krijg ik een brief met het nieuws dat mijn Nederlandse zorgverzekering stopgezet word als ik vertek. Helemaal super dus.

Ook heb ik al een verzekering afgesloten wat ook gebeuren moest. Qua geregel etc. ben ik dus helemaal klaar om naar Spanje te gaan! Ik heb ook een afscheidsfeest gehad afgelopen zaterdag. Deze heb ik klein gehouden met alleen familie. Het was enorm leuk en gezellig maar ook erg lastig. Het afscheid nemen valt me zwaarder dan verwacht. Maar het komt helemaal goed! Zondag vertrek ik al, als je nu zondag zegt lijkt het zo ver weg terwijl het nog maar 6 dagen zijn. Ik moet eerlijk zeggen, hoe dichterbij het komt hoe spannender het word.

Ik ben ook al begonnen met het inpakken van mijn koffers, aangezien ik best gestrest kan raken van inpakken haha. Ik begin liever te vroeg dan te laat anders loop ik als kip zonder kop rond en vergeet ik dingen. Ik ben echt een nerd wat vliegen betreft. Ik heb twee keer in mijn leven gevlogen waarvan ik mij een keer kan herinneren.

Ach, alles komt goed en ik ga de laatste dagen dat ikin Nederland en nog flink genieten van de mensen die ik om mij heen heb. Vanaf nu ga ik elke zondag (proberen) een update over de hele week te plaatsen. Of dat aankomende zondag al zal zijn durf ik niet te zeggen aangezien ik die dag erheen ga.

ádios!

Sacha

Reacties

Reacties

Petra

He Sas

Wat fijn dat al het regelwerk er op zit en je de laatste dagen lekker nog kan genieten hier. Fijne reis gewenst.

Sacha

Hoi Petra! Ja het is enorm fijn! Op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer maar het zit er gelukkig op! Nog leuke dingen doen met mijn ouders en dan ben ik er helemaal klaar voor! Dankje wel! Hoop dat de reis goed verloopt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active