Becoming an au pair in Spain.

Geplaatst!

¡Ola!

Twee keer een blog deze week?! Ja!

Want ik heb goed nieuws! Ik ben geplaats! afgelopen vrijdag, kreeg ik een mail met als titel:'mogelijke gastfamilie'. Ik voelde van alles tegelijk. Spanning, zenuwen maar ook blijdschap en misschien zelfs een klein beetje angst. Ik heb heel aandachtig het profiel van dit gezin bekeken, en ik denk wel 8 keer doorgelezen! In eerste instantie wilde ik geen contact op zoeken, i.v.m. de leeftijden van de kinderen. Ze zijn 13, 11 en 7 jaar oud. De twee oudste zijn meiden en de jongste is een jongen. Na een hoop nadenken gaf ik het toch een kans en besloot ik dat ik contact wilde met dit gezin.

Ik stuurde Travelactive een mail dat ik graag contact wilde met dit gezin en zij stuurde weer een mail naar de partnerorgnisatie in Spanje. Een aantal minuten later had ik een mail van Isabel, mijn hostmom. Na wat heen en weer mailen heb ik om een skype gesprek gevraagd. Een aantal dagen later stond die geplanned! Mijn hemel wat was ik zenuwachtig zeg! Van alles klaargelegd, pen, papier, wat drinken. Mijn hostmom kwam onlline op Skype en de zenuwengierden door mijn lijf. Ik wilde haar bellen, maar ze was mij voor. Ik nam op met beeld en de zenuwen waren in een klap weg.

Het gesprek was heel leuk, de oudste en de jongste waren ook bij het gesprek. Wat leuk zeg! De middelste was op stap met mijn hostdad. De oudste wilde meteen alles van mij weten, waar ik woon, hoe mijn leven er hier uitziet in Nederland. Ook heb ik de au pair gesproken die ze nu hebben. Dat was ook wel heel erg fijn! Het was echt een super leuk gesprek. Samen hebben we eigenlijk besloten dat ik er heen mag! En mijn avontuur gaat echt beginnen op 16 augustus. De dag dat ik naar Spanje vlieg. De vlucht is ondertussen ook al geboekt! Het word nu allemaal erg serieus en het is allemaal ook erg snel verlopen. Maar nog steeds heb ik er onwijs veel zijn in!

Ik houd jullie op de hoogte!

Sacha

Reacties

Reacties

Petra

Leuk nieuws Sacha. Lijkt mij toch wel bij jou passen. En Leuk DAT he de vorrige aupair hebt kunnen spreken. Toch wel erg handig DAT je hebt kunnen skypen.

.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active